Fredagen

Först idag var man med nathali och bytte ut våra presenter för vi fyllde ju år för typ mer än en månad sen.. Men iaf vi käka lite grejer( saker som nathali fått från sin PRAO när hon sluta) massa bakelser, bullar, cuppycakes och såna där makarones eller va dom heter, smakade av några saker och sen började vi fixa oss och drog in till stan där vi först åkte till hjalmar och fixa lite grejer sen åkte vi till bommen? Eller va de nu heter.. Så drog vi in i nordstan sen drog vi in till arkaden, sen var vi där en stund och gick runt sen åkte vi hemmot, värsta läskiga psykopaten satt vid oss, haha så jag hoppade av vid råda portar och sen gick in lite hos nathali sen drog jag hem, städade upp lite grann på mitt rum och började smått packa i några saker jag skulle ha med mig imorn, sen gick jag över till emmsan en stund, och var där tills typ nu, tagit de lungt oså för jag är helt död, efter veckan, och kom hem rätt sent igår med.. Men nu ska jag lägga mig o kolla på en film för jag är faktiskt jättetrött, ha de gött, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0