Vemdalen

Tja! Har inte kunnat skriva för har varit as upptagen, riktigt härligt här uppe fast otroligt kallt dock... Kan berätta lite om dagen, Emh började med att jag o nathali gick lite senare till storhogna, var där lite sen skulle vi äta och det var sjuuuukt lite folk där så, alex drog till stugan för han hade ont i huvudet, jag natta och jonte( nattas bror) drog iväg till klövsjö där de va mer folk, vi åkte några gånger och jag o nathali klantade oss som vanligt, sen när vi tänkte åka nee vid sittliften hade vi märkt att jonte hade tappat sin mobil.. Vi letade men ingen mobil där uppe för han kom ihåg att han skicka ett sms till alex när vi stod vid liften, vi drog och letade sen så ringde vi upp kontra mobil med min mobil, men det var upptaget, nathali och jag var fett nära på o skriva svara då din Hora! Hahah för vi trodde de va ngn som hade snott mobilen, sen tillslut svara personen och det var ingen sån som hade snott den, dom hade bara hittat den, vi mötte upp tjejen och fick mobilen fast vi hade tyvär inga pengar att ge henne.. Vi åkte massa och när vi skulle åka den långa liften så hittade vi En lift som var av och vi tog den fast den var för tung att åka med haha sen såg jag ingeting för mina glassögon hade immat igen så kändes inte så skönt och åka och inte se.. Haha men nu är vi i stugan igen och vi ska väl antagligen käka snart och sen basta och sen gå upp och ta en dricka, Elle ngt, men nu orkar inte jag skriva mer, ha de! Pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0