Sjukling

Idag är jag sjuk, ogilla! Ligger i sängen o kollar på en film och inne på mobilen, kan berätta lite om gårdagen, började med att jag vaknade att han ringde mig runt 11, drog in i duschen och fixade mig en snabbis, sen så kom jag in till centralen och ringde dom igen, haha han kom o skrämde mig, vi gick vidare till nordstan, och dom gick runt och kolla lite eller jo det gjorde väl jag med och micha var värsta uppspelt typ för han skulle köpa en ny mobil, fast han får den på tisdag, sen tog vi de lungt och gjorde massa annat, sen när vi skulle gå ut och r så kom det världens läskigaste dam typ, hon var sjukt läskig hon såg precis ut som en häxa Asså det går inte o beskriva hur hon såg ut:o, hon hade grått långt hår, puckelrygg, medeltidakläder typ och massa sånna häxsaker så ställde hon sig bara en liten bit ifrån oss och tog upp en jävla rakhyvel, jag var tvungen o gå därifrån för jag typ dog av skratt, ingen aning vad hon skulle göra med rakhyvel men va fan såg ut som hon raka benen men vem fan sitter o gör sånt på nordstan.. Creepy.. Aja anyway, vi gick till ngn Random soffa och snackade massa sen gick dom till donken och köpte ngn sjukt god paj med sylt i haha, sen så skulle dom ta bussen för hans mamma skulle hämta dom ngn stans, de va iallafall Trevlans, ska nog ses i slutet av veckan med de blir nice, Aja sen fyller jag år på fredag och vi ska iväg på lördag så måste packa, fick ett par dr. Zipe riktigt nice dom kommer komma till användning där med, i veckan blir det ganska mycket också iumed att jag missa provet imorse så kommer jag nog få göra det på onsdag, och sen på torsdag har vi no prov! Och sen har vi svenska berättelsen och spanskan och so-n och engelskan.. Ingen go vecka.. Nu orkar ja inte skriva på min mobil längre för har typ inget bateri och den måste laddas, hoppas ni haft en trevlig helg, pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0