hey

hej bloggen hinner inte uppdatera någonting längre känns de som! jag går ju på prao nu ju, så har varit så att ja har varit jättetrött och både i måndags och i tisdags var jag hos m, och tidigare i tisdags träffade jag nathali innan hon hade börjat sin prao, vi gick runt där och prata och åt sedan på macdonalds, pomfritt och cola mums! igår var det fredag, dagen börjades av att ja gick upp runt klockan 7 och fixade mig och gjorde mig färdig, tog bussen in halv 9 och satte mig bak i bussen där elsa och nathali dahl, och ivar och jonte satt, snackade med dom tills ja gick av vid kungsports, och gick till praon, började städa lite och fixade sen lite mat, sen kom de lagom med gäster, fredagar är det nästan alltid mycket folk ju för att då slutar ju alla tidigare oså, tog bussen runt halv 3 och kom hem och tog de lungt, sen lite senare så kom blondie,var med varandra tills typ hon skulle gå för hon skulle iväg idag, och sen idag vaknade jag väl hyfsad tid, ska duscha snart och sen så kanske de blir kungsmässan eller ngt, de beror på, have a nice day!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0