helg!

hej bloggen! sorry för att jag inte uppdaterat någonting men har haft fullt upp hela tiden.. iaf så i lördags så blev de aldrig de stora partyt i varberg med becka, så jag sov hos blondie, trevligt trevligt, sen har veckan gått vääääldigt långsamt tyvär..matteprov på måndag också.. great.. iaf så har vi studiedaag på tisdag helt otroligt härligt! och på onsdag ska vi iväg och bada med skolan,mindre skönt med livräddning o grejer, men iaf kan berätta lite om dagen idag. Började med att vi började klockan 09.10 för att spanska lektionen var inställt, så sovmorgon! och sen så hade vi So, med grupperna inför vårat so-sv moment, jag och selma, jobbade på och letade efter fakta och tog några otroligt fina bilder med camwow, efter det så hade vi Engelska då några som inte gjort sina eng. uppvisningar visade upp dom medans jag glömde min text hemma så jag ska göra den på torsdag ush ush.. men iaf, sen fortsatte vi med vårat häfte, lektionen gick jätte långsamt värkligen.. sen efter det var det lunch och vi drog till w-stam för vi skulle ha gympa, vi hade handboll och smart som man är tappade man bollen massa gånger men kom in i spelet tillslut..sen så hade vi våran tjejgrupp som vi har haft några gånger nu för vi är så få tjejer i klassen, så satt vi där och åt, after eight brownies? och några andra grejer,sen efter det slutade vi, så är helt död nu typ, får se vad som händer sen, ska försöka lägga upp lite bilder om min data slutar fucka sig när jag ska lägga upp dom.., ska endå köpa en ny data snart så då slipper man denna, have a nice weekend!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0